Meny
Dammsugarpåsar direkt hem i brevlådan från Dammtussen.se
Dammsugarpåsar direkt hem - enkelt och tryggt!

 Trygg e-handel

Klarna

 Trygg betalning

Snabb frakt

 Snabb leverans

Kundservice | Logga in
Marknadsplatser Online och Retail Media : en snabbguide i gruppen  hos Dammtussen.se (9789198910650)
Marknadsplatser Online och Retail Media : en snabbguide

129 kr / 79 kr
Ny bok om e-handel och marknadsplatser - till specialpris för dig som följer Ehandelstips.se.
Vill du skala upp din digitala försäljning genom att sälja på marknadsplatser som Amazon, CDON, Fyndiq och Zalando - för att nå fler köpberedda kunder och öka din lönsamhet?
Och veta mer om vad Retail Media är och hur det kan hjälpa dig att synas bättre och sälja mer?
Beställ boken till specialpris nu (med 50 kronor rabatt).
 
Lägg i kundvagnen
Leveranstid: 1-3 arbetsdagar
Frakt ingår från 199 kronor (med PostNord, Bring och CityMail).
Info
Hur kan du skala upp din digitala försäljning genom att sälja på marknadsplatser som Amazon, CDON, Fyndiq och Zalando - för att nå fler köpberedda kunder och öka din lönsamhet? Då är nyutgivna snabbguiden ”Marknadsplatser Online och Retail Media” boken för dig!

När du läser snabbguiden «Marknadsplatser online och retail media» så får du insikter i såväl Retail Media (även kallad den tredje vågen av digital marknadsföring), som marknadsplatser och hur dessa kanaler kan öka din digitala försäljning och hjälpa dig att nå fler kunder.
Boken finns på lager och levereras direkt.

Ur boken:
E-handel och trender just nu
Vad är en marknadsplats?
Varför är det så intressant med marknadsplatser?
Vad ska du tänka på om du ska sälja på marknadsplatser?
Marknadsplatser i Sverige
Driva egen marknadsplats
Internationella marknadsplatser
Marknadsplatser för B2B
Experttips kring marknadsplatser
Retail Media
Varför är det så stort intresse kring Retail Media just nu?
Endemisk och icke-endemisk annonsering
Fördelar med Retail Media
Nackdelar med Retail Media
Tillväxt och internationalisering
 
Christer Pettersson har skrivit ett tiotal böcker och har mer än tjugo års praktisk erfarenhet av e-handel. Han är ofta anlitad som föreläsare och rådgivare kring e-handel och att driva lönsamma affärer på nätet.